"Wsikoz prawdopodobnie najlepszy blog o kosmetykach i kosmetologii"

Witaj na naszym blogu gdzie nauczysz się o kosmetykach, cerze i podstawach kosmetologii

Większość współczesnych kobiet traktuje zegarek jako biżuterię, czy też modny dodatek do stroju.

Nie zawsze bowiem nosimy czasomierz na ręku - zwykle aktualną godzinę wyświetla nam nasz telefon komórkowy i nie potrzebujemy dodatkowo innych akcesoriów tego typu.

Bądź na czasie, noś modny zegarek

Aktualnie mamy dość spory wybór zegarków - elektroniczne, klasyczne, biżuteryjne, sportowe, wyroby znanych marek, jak i akcesoria zupełnie niszowe, zegarki handmade, czy też najzwyklejszą masową produkcję. Choć z pewnością znamy niejedną kobietę, która zmienia tego typu akcesoria niczym rękawiczki - zależnie od aktualnego humoru, sytuacji, czy ubioru, z którym je zestawia, wiele pań woli jednak zainwestować w klasyczne, eleganckie czasomierze - często są to zegarki znanych marek. Klasyka nie wyklucza bycia modnym, a niejeden oferujący zegarki sklep może nam zaproponować bardzo ciekawe i efektowne modele tego typu akcesoriów.

Kultowe zegarki damskie

Jeśli dorastałyśmy pod koniec lat dziewięćdziesiątych, z pewnością kojarzymy serię Casio Baby-G. Wtedy były to elektroniczne zegarki sportowe w cukierkowych kolorach. Dziś zaś możemy wybierać wśród hybrydowych, analogowo-cyfrowych czasomierzy. Zafundujmy sobie powrót do czasów, gdy byłyśmy nastolatkami. Aktualnie w tej kolekcji znajdują się tez zegarki utrzymane w tonacji czerni, bieli, czy nawet mosiądzu lub złota. Możemy nosić je na wiele okazji - pasują nawet do eleganckiej garsonki. Po pracy zaś będą pasować do różnicy stylizacji, zarówno wieczorowych, jak też sportowych. Wzornictwo całej serii Baby-G może nas zaskoczyć różnorodnością - znajdziemy tam modele w neonowych kolorach, wyjęte żywcem z lat '80 tych, jak też eleganckie zegarki w tonacji mono. marka taka jak Casio wyróżnia się trwałością i solidnością -zyskamy więc czasomierz, który z powodzeniem posłuży nam nawet przez następne kilka lat.

Fotografie:

uroda

kosmetyki

wizerunek