"Wsikoz prawdopodobnie najlepszy blog o kosmetykach i kosmetologii"

Witaj na naszym blogu gdzie nauczysz się o kosmetykach, cerze i podstawach kosmetologii

Duży sklep - klienci skarżą się na jakość obsługi.

Jak można potwierdzić, co szwankuje? Czy istnieje idealny obiektywny sposób sprawdzenia kompetencji sprzedawców? To samo pytanie możemy zadać zarówno w przypadku banku, sieci fast food, restauracji. Czy istnieje badanie satysfakcji klienta? Odpowiedź brzmi tak! Na rynku dostępne jest obecnie badanie mystery shopper. Tajemniczy klient, bo tak należałoby przetłumaczyć hasło ma za zadanie sprawdzić jakość usług punktu usługowego. 

Wyposażony w szereg narzędzi, udaje się do wcześniej wskazanego sklepu, restauracji i ma za zadanie przeprowadzić cały proces zamawiania, zakupu i w przypadku restauracji również konsumpcji zamówionego dania. Tajemniczy klient posiada ankietę, którą musi skrupulatnie wypełnić tak, aby zachować jak największy stopień obiektywizmu. Badanie satysfakcji klienta stało się bardzo popularna, bo to właśnie dzięki niemu możemy dostrzec te usterki, które na pierwszy rzut oka były w ogóle niewidoczne.
Jak zlecić badanie mystery shopper? 

Najlepszym sposobem pozostaje zwrócenie się do profesjonalnej firmy, która faktycznie posiada już doświadczenie w organizowaniu takich przedsięwzięć. Plusem jest posiadanie ogólnokrajowej bazy, gdzie tajemniczy klient znajdzie się zarówno w Warszawie, jak i w mniejszych miejscowościach. Badanie mystery shopper jest coraz częściej wykorzystywanym narzędziem polepszania jakości usług. Personel danego punktu usług nie jest świadomy tego, że poddawany jest badaniu. Dzięki temu jest w pełni naturalny. Tajemniczy klient ocenia zarówno dbałość o klienta, jak i czas realizacji oraz jakość wykonanej usługi.
Więcej informacji na stronie: https://www.smartcheck.pl/dla-tajemniczych-klientow/tajemniczy-klient

Fotografie:

badanie

satysfakcja

mystery shopper

usługi